Пошуковий запит: (<.>A=фесенко Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 142
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Фесенко Г. И. Оценка ожидаемого социально-экономического эффекта обеспечения эксплуатационной безопасности транспортных машин [Електронний ресурс] / Г. И. Фесенко, Е. И. Шаша // Автомобильный транспорт. - 2008. - Вып. 22. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/at_2008_22_28 Рассмотрены основные аспекты введения диагностирования в процесс проведения государственного технического осмотра. Проанализирована достоверность статистических данных аварийности. Определены основные подходы к оценке социально-экономического эффекта обеспечения эксплуатационной безопасности транспортных машин.
|
2. |
Фесенко Галина. "Мистецтво жити” у місті: філософсько-антропологічні аспекти проектування культурного простору [Електронний ресурс] / Галина. Фесенко // Людинознавчі студії. Сер. : Філософія. - 2012. - Вип. 26. - С. 140-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstudf_2012_26_12
|
3. |
Конціялов О. В. Демонстраційний метод навчання як один із способів підвищення та забезпечення безпеки дорожнього руху в процесі підготовки водіїв транспортних засобів категорії "В" у Національному університеті внутрішніх справ [Електронний ресурс] / О. В. Конціялов, Г. І. Фесенко, О. Г. Сазонов. // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2003. - Вип. 22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_2003_22_77
|
4. |
Нестеров А. П. Гаситель коливань підйомників [Електронний ресурс] / А. П. Нестеров, Т. М. Осипова, Г. М. Тріщ, Г. І. Фесенко // Машинобудування. - 2013. - № 11. - С. 44-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2013_11_9 Розглянуто конструкцію та принцип дії підвісного пристрою підйомника, обладнаного гасителем поздовжніх коливань канатів, підпружиненого за допомогою комплекту пружних гумометалевих елементів, які працюють як пружини стиснення.
|
5. |
Фесенко Г. В. Формування складу назв родів і видів птахів світу в українській лексиці [Електронний ресурс] / Г. В. Фесенко // Наукові записки Державного природознавчого музею. - 2013. - Вип. 29. - С. 203-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzdpm_2013_29_32 Очерчено три направления составления национальной номенклатуры птиц мира. Основное направление состоит в заимствовании иностранных названий, используемых в местах распространения птиц; возможно также применение украинских названий птиц из разряда синонимов и неологизмов.
|
6. |
Фесенко Г. В. Зоогеографічні особливості поширення птахів. Частина 2. Палеогейська і Арктогейська суші [Електронний ресурс] / Г. В. Фесенко, І. В. Шидловський // Біологічні студії. - 2013. - т. 7, № 1. - С. 205-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bist_2013_7_1_21 Зазначно, що поширення птахів на Земній кулі підпорядковане поділу її поверхні на зоогеографічні суші та області, для яких є характерними специфічні риси, які виділяють за присутністю так званих показових видів. Надано аналіз орнітофауни Нотогеї та Неогеї, значні відмінності й унікальність видового багатства цих зоогеографічних суш, уявлення про сучасний стан поширення показових видів птахів на планеті. Запропоновано змінити назву Папуаської зоогеографічної підобласті на Папуанську, щоб узгодити її походження від назви країни, як це зроблено для всіх інших підобластей, а не від назви корінного населення. Запропоновано також ввести до складу Нотогеї Антарктичну зоогеографічну область, яка є специфічною територією, з оригінальною фауною та наявністю ендеміків і водночас із цілою низкою видів птахів, які поширені також у Новозеландській, Австралійській і Полінезійській областях цієї ж суші.Зазначено, що природний поділ поверхні Земної кулі на зоогеографічні суші та області зумовлює присутність у них показових видів, які поширені лише у певних географічних широтах. Представлено аналіз орнітофауни Палеогеї та Арктогеї, описано значні відмінності й унікальність видового багатства цих зоогеографічних суш і вперше запропоновано українські назви показових видів птахів. Завершено характеристику всіх зоогеографічних областей і підобластей Нотогеї, Неогеї, Палеогеї та Арктогеї. Унікальність видового багатства цих регіонів дає уявлення про сучасне поширення ендемічних видів птахів та існування своєрідних центрів походження тварин на планеті.
|
7. |
Игнатьев А. М. Особенности оценки средней годовой эффективной дозы внутреннего облучения с учетом лесного компонента рациона [Електронний ресурс] / А. М. Игнатьев, Г. В. Фесенко, А. В. Чеботарева, И. А. Микулина // Проблеми надзвичайних ситуацій. - 2013. - Вип. 18. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pns_2013_18_11
|
8. |
Чернышенко А. В. Ударные нагрузки при движении кранов по рельсовому пути [Електронний ресурс] / А. В. Чернышенко, А. А. Мельниченко, Г. И. Фесенко // Машинобудування. - 2009. - № 4. - С. 70-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2009_4_9 Рассмотрена математическая модель при перемещении крана по рельсовому пути. Определены функции динамической силы в буксах крановых колес и основных металлоконструкциях моста мостового крана. Предложены дальнейшие пути исследования с использованием данной модели.
|
9. |
Подоляк О. С. О влиянии конструктивных параметров на процесс формирования усилий в приводе механизма подъема [Електронний ресурс] / О. С. Подоляк, С. И. Шевченко, Г. И. Фесенко, А. Ю. Лифшиц // Машинобудування. - 2012. - № 9. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2012_9_4 Рассмотрены вопросы влияния конструктивных особенностей многомассовой механической системы на колебательный силовой процесс при неустановившихся режимах работы механизма подъема автомобильного крана.
|
10. |
Михайличенко А. М. Формування студентського колективу за критеріями оптимальної міжособистісної взаємодії членів навчальної групи [Електронний ресурс] / А. М. Михайличенко, В. В. Трибунських, Г. І. Фесенко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 312-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_39 Звернено увагу на стан складних питань навчання і виховання студентської молоді, визначення характеристик особистості, що впливають на ефективність співпраці в системі "викладач - студент - студентська група", рівень впливу на її формування педагога.Обращено внимание на состояние сложных вопросов обучения и воспитание студенческой молодежи, определение характеристик личности, которые влияют на эффективность сотрудничества в системе "преподаватель - студент - студенческая группа", уровень влияния на ее формирование педагога.The article deals with complex issues of teaching and education of students as well as defining personal features that influence the cooperation efficiency in the system лteacherЦstudentЦstudent group», and its influence on the formation of a teacher.
|
11. |
Фесенко Г. Г. Креативні трансформації культурного ландшафту мегаполісів [Електронний ресурс] / Г. Г. Фесенко // Наукові записки НаУКМА. Теорія та історія культури. - 2013. - Т. 140. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaUKMAtk_2013_140_15
|
12. |
Фесенко Г. Формування ґендерної компетентності української еліти [Електронний ресурс] / Г. Фесенко // Українознавчий альманах. - 2013. - Вип. 14. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2013_14_34
|
13. |
Фесенко Г. В. Визначення сил і засобів для консервації радіоактивно забруднених ділянок лісу при аварії на атомній електростанції [Електронний ресурс] / Г. В. Фесенко, В. В. Барбашин, А. В. Ромін, А. О. Подорожняк // Системи обробки інформації. - 2006. - Вип. 2. - С. 190-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2006_2_35
|
14. |
Фесенко Г. В. Автоматизація управління силами і засобами ліквідації надзвичайних ситуацій [Електронний ресурс] / Г. В. Фесенко, В. В. Барбашин, А. В. Ромін, А. О. Подорожняк // Системи обробки інформації. - 2007. - Вип. 1. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2007_1_44 Розглянуто можливості підвищення оперативності й якості виконання завдань із управління силами та засобами керівником штабу з ліквідації надзвичайних ситуацій шляхом використання автоматизованої інформаційної системи "Аналіз і документування надзвичайних ситуацій". Сформульовано вимоги до основних підсистем даної системи.
|
15. |
Фесенко Г. В. Исследование влияния типа и влажности грунта на массу выброса вредного вещества в атмосферу при неконтролируемом горении нефтепродукта [Електронний ресурс] / Г. В. Фесенко, В. В. Барбашин, А. В. Ромин // Системи обробки інформації. - 2007. - Вип. 2. - С. 151-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2007_2_46 Исследовано влияние влажности грунта различного типа (песчаного, суглинистого и глинистого), выступающего в качестве подстилающей поверхности при неконтролируемом горении нефтепродукта, на массу выброса вредного вещества в атмосферу.
|
16. |
Фесенко Г. В. Вплив кліматичних і топографічних чинників на поширення лелеки чорного (Ciconia nigra (Linnaeus, 1758) в Україні [Електронний ресурс] / Г. В. Фесенко, М. О. Калюжна, С. В. Хоменко // Бранта. - 2012. - Вып. 15. - С. 7-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bran_2012_15_3
|
17. |
Фесенко Г. В. Особливості прогнозування наслідків повені з урахуванням кутів нахилу берегів річки та швидкості її течії [Електронний ресурс] / Г. В. Фесенко, С. А. Грязнова, В. І. Д’яконов, О. В. Чеботарьова, І. І. Попов // Проблеми надзвичайних ситуацій. - 2014. - Вип. 20. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pns_2014_20_24
|
18. |
Фесенко Г. Стратегії культурного розвитку українських міст як цивілізаційний вибір [Електронний ресурс] / Г. Фесенко // Українознавчий альманах. - 2013. - Вип. 11. - С. 220-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ukralm_2013_11_67
|
19. |
Ісьєміні І. І. Визначення параметрів пневмогідравлічного буфера, що забезпечують безпечну зупинку крана [Електронний ресурс] / І. І. Ісьєміні, Г. І. Фесенко // Машинобудування. - 2014. - № 14. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mashbud_2014_14_4 В результаті моделювання наїзду вантажопідіймального крана з пневмогідравлічними буферами на тупикові упори було визначено співвідношення гідравлічного та пневматичного опорів, що забезпечує найефективніше гальмування крана. Моделювання здійснювалось за допомогою двомасової динамічної розрахункової схеми та системи рівнянь, що описують наїзд крана на тупикові упори. За моделювання застосовувались мостові крани різної маси та вантажопідйомності. Після аналізу результатів, одержаних в процесі моделювання, встановлено, що найефективніше гальмування відбувається, якщо співвідношення гідравлічного та пневматичного опорів на початку гальмування складає 40 % і 55 % відповідно. Це дозволяє збільшити точність розрахунків параметрів пневмогідравлічного буфера та підвищити його ефективність під час експлуатації.В результате моделирования наезда грузоподъемного крана с пневмогидравлическими буферами на тупиковые упоры было определено соотношение гидравлического и пневматического сопротивлений, которое обеспечивает самое эффективное торможение крана. Моделирование выполнялось при помощи двухмассовой динамической расчетной схемы и системы уравнений, которые описывают наезд крана на тупиковые упоры. При моделировании использовались мостовые краны разной массы и грузоподъемности. После анализа результатов, полученных в процессе моделирования, установлено, что самое эффективное торможение происходит, если соотношение гидравлического и пневматического сопротивлений вначале торможения составляет 40 % и 55 % соответственно. Это позволяет увеличить точность расчетов параметров пневмогидравлического буфера и повысить его эффективность во время эксплуатации.As a result of simulation of the running of crane with pneumohydraulic buffers into end stops the correlation of hydraulic and pneumatic resistances that provides most effective braking of crane was estimated. The simulation by means of two-mass dynamic design diagram and set of equations that describe running of crane into end stops was done. In-simulation the overhead cranes with different mass and load rating were used. After analysis of results that in-simulation were got were established that the most effective braking occurs when the correlation of hydraulic and pneumatic resistances at the beginning of braking are 40 and 55 percent respectively. It make possible to increase the accuracy of calculation of pneumohydraulic buffer parameters and to raise it efficiency during operation.
|
20. |
Фесенко Г. В. Методика оцінки втрат засобів вимірювальної техніки внаслідок несприятливих зовнішніх факторів [Електронний ресурс] / Г. В. Фесенко, А. О. Подорожняк, Р. Й. Годицький // Системи обробки інформації. - 2003. - Вип. 1. - С. 99-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2003_1_17
|
| |